NEW: BETA Products - GFI OneConnect and GFI OneGuard now available Learn more

Instructies voor het indienen van logboekbestanden

  1. Reproduceer het probleem, voer vervolgens de probleemoplosser uit via Start > Programma's > GFI [productnaam] > Probleemoplosser en verzamel logboeken met informatie over uw probleem.

  2. Wanneer dit is voltooid, staat de uitvoer in de map 'Probleemoplosser' in de installatiemap van het product.

  3. Voeg eventuele andere relevante informatie aan de map Probleemoplosser toe, zoals screenshots, voorbeelde-mails of Windows-gebeurtenislogboeken.

  4. Comprimeer deze map en benoem deze als JJ_MM_DD_Bedrijfsnaam.zip (voorbeeld: 09_02_21_abcsoftware.zip). Sla deze bestandsnaam op. U hebt deze later nog nodig.

  5. Log in op de ftp-server van GFI om uw bestand te uploaden. Ga naar ftp://gfi:gfi911cust@ftp.gfisoftware.com als u Internet Explorer gebruikt. Gebruik voor alle andere ftp-software onderstaande informatie.
    Gegevens ftp-server:
    Host: ftp://ftp.gfisoftware.com
    Gebruiker: gfi
    Wachtwoord: gfi911cust

  6. Let op: wanneer u verbinding hebt, ziet u zowel voor als na het uploaden geen bestanden staan. Dit is om de vertrouwelijkheid te waarborgen.

  7. Upload uw bestanden. (Ook nu weer zult u geen bestanden op de ftp-site zien staan.)

  8. Als u een nieuwe aanvraag registreert, vermeld dan de bestandsnaam (van stap 3) in het betreffende veld van het webformulier. Als u al een aanvraag hebt lopen, geef dan de bestandsnaam op als onderdeel van uw normale correspondentie.