Laatste release: GFI OneConnect Email Security and Continuity (BETA) Meer info

Software-onderhoudsovereenkomst

Waarom een onderhoudsovereenkomst van GFI loont

De meeste GFI-producten omvatten gedurende de eerste termijn van de licentie ook onderhoud, omdat onze klanten ons hebben laten weten dat onderhoud een garantie voor hun succes is. Zonder onderhoud kunnen wij de veiligheid en beschikbaarheid van uw technische infrastructuur niet waarborgen.

Onze klanten noemen vier belangrijke redenen voor het afsluiten van een onderhoudsovereenkomst voor GFI-producten:

1. Toegang tot nieuwe functies, updates, verbeteringen en reparaties.

Het hele jaar door worden onze producten aangepast en bijgewerkt. Updates zijn regelmatig nodig om veranderingen in de compatibiliteit met en/of de software van derden te verwerken (zoals maandelijkse updates van Microsoft® Windows®). Bovendien moeten we onze code bijwerken om ervoor te zorgen dat onze producten optimale prestaties leveren, om functies van onze huidige softwareversies te verbeteren en om problemen te verhelpen die optreden wanneer onze software in uw omgeving wordt uitgevoerd (het is voor ons niet mogelijk om alle omgevingen of configuraties te testen). Wanneer u een onderhoudsovereenkomst hebt, krijgt u automatisch direct toegang tot de nieuwste versies, updates, verbeteringen en reparaties. Bovendien omvat onderhoud voor GFI MailEssentials® antispam- of antivirusbescherming met regelmatige updates in realtime.

2. Beschermd door volledige ondersteuning

Profiteer van ondersteuning via e-mail, chat en telefoon.  Zorg ervoor dat uw IT-problemen snel worden aangepakt door gekwalificeerde en ervaren ondersteuningsmedewerkers, zodat u slechts een minimale uitvaltijd hebt. We willen dat onze klanten succes hebben en we zijn ons ervan bewust dat de introductie van nieuwe technologie lastig is. Daarom kunt u GFI niet alleen bereiken voor vragen omtrent ondersteuning, maar geven wij ook implementatieadvies, zodat de invoering van nieuwe technologieën soepel en succesvol verloopt. Bij sommige bedrijven omvat de ondersteuning alleen contact via telefoon of e-mail en worden er extra kosten in rekening gebracht voor upgrades. Het onderhoud van GFI is echter allesomvattend. Dat bestaat uit ondersteuning via telefoon, webchat en e-mail, codereparaties, nieuwe versies (die nieuwe functies bevatten) en nieuwe releases (waarin kleine problemen zijn verholpen). Een GFI-onderhoudsovereenkomst is een kleine verzekeringspolis die u afsluit om de gegevens en/of infrastructuur van uw bedrijf te beschermen.

3. Bescherming van uw investeringen en activa: De wetenschap dat uw systemen actueel zijn

De beste manier om uw investering optimaal te benutten, is door ervoor te zorgen dat uw onderhoudsovereenkomst actueel is. Dit is de voordeligste manier om ervoor te zorgen dat uw softwareproduct up-to-date is. De productsuite van GFI wordt voortdurend bijgewerkt om continu veranderende veiligheidsdreigingen aan te pakken en altijd optimaal te blijven werken in de omgeving waarin de suite wordt gebruikt. Met onderhoud beschermt u niet alleen uw investering, maar ook uw netwerk en organisatie. Uw problemen worden op vakkundige wijze verholpen. Wij hebben het product ontworpen en onderhouden het. Laat ons ook uw verzekeringspolis voor een veiligere en beter beschermde IT-infrastructuur zijn.

4. Zorgen over de naleving van voorschriften

Naleving van voorschriften en integriteit van systemen vormen een goede stimulans om ervoor te zorgen dat uw software goed wordt onderhouden. Sarbanes Oxley, PCI DSS, e-discovery en talloze andere wetten en voorschriften zijn een toenemende reden van zorg voor het management en systeembeheerders. U moet kunnen aantonen dat uw systemen veilig zijn, dat de integriteit van uw gegevens niet is aangetast en dat u redundantiemaatregelen hebt genomen. Zonder onderhoudsovereenkomst neemt de kans dat uw systemen niet over de nieuwste patches of beveiligingsupdates beschikken sterk toe.  U loopt ook het risico dat tijdens een audit fouten in het netwerk worden ontdekt die gemakkelijk voorkomen hadden kunnen worden met regelmatige software-updates. De kosten voor een mislukte audit of een veiligheidsschending zijn veel hoger dan de kosten voor een jaar onderhoud.