Laatste release: GFI OneConnect Email Security and Continuity (BETA) Meer info

Waarom een onderhoudsovereenkomst van GFI loont

Alle GFI-producten omvatten gedurende de eerste termijn van de licentie ook onderhoud, omdat onze klanten ons hebben laten weten dat onderhoud een garantie voor hun succes is. Zonder onderhoud kunnen wij de veiligheid en beschikbaarheid van uw technische infrastructuur niet waarborgen. Onze klanten noemen VIER belangrijke redenen voor het afsluiten van een onderhoudsovereenkomst voor GFI-producten.

1. Toegang tot nieuwe functies, updates, verbeteringen en reparaties.

Het hele jaar door worden onze producten aangepast en bijgewerkt. Dit gebeurt omdat:

  • Updates van tijd tot tijd nodig zijn om veranderingen in de compatibiliteit met en/of de software van derden te verwerken (zoals maandelijkse updates van Microsoft Windows). Om ervoor te zorgen dat producten blijven werken, moeten we onze code bijwerken.
  • Updates worden toegepast om functies van onze huidige softwareversies te verbeteren.
  • Updates nodig zijn om problemen te verhelpen die optreden wanneer onze software in uw omgeving wordt uitgevoerd (het is voor ons niet mogelijk om alle omgevingen of configuraties te testen)

Wanneer u een onderhoudsovereenkomst hebt, krijgt u automatisch en direct toegang tot de nieuwste versies, updates, verbeteringen en reparaties.

Bovendien omvat onderhoud voor GFI MailEssentials en GFI MailSecurity nu ook antispam- of antivirusbescherming met regelmatige updates in realtime. Zonder onderhoud bent u niet beschermd tegen de dreigingen die u aanvankelijk hebben doen besluiten om het product in licentie te nemen.

2. Beschermd door volledige ondersteuning

Profiteer van ondersteuning via e-mail, chat en telefoon. GFI biedt  wereldwijde ondersteuning om te waarborgen dat u slechts een minimale uitvaltijd hebt en dat uw problemen zo snel mogelijk worden verholpen door gekwalificeerde en ervaren ondersteuningsmedewerkers. We willen dat onze klanten succes hebben en we zijn ons ervan bewust dat de introductie van nieuwe technologie lastig is. Daarom kunt u GFI niet alleen bereiken voor vragen omtrent ondersteuning, maar geven wij ook implementatieadvies om ervoor te zorgen dat de invoering van nieuwe technologieën zo soepel mogelijk verloopt en een doorslaand succes wordt.

Bij sommige bedrijven omvat de ondersteuning alleen contact via telefoon of e-mail en worden er extra kosten in rekening gebracht voor upgrades. De kosten voor onderhoud door GFI zijn echter allesomvattend: van telefonische ondersteuning, webchat en e-mail tot codereparaties, nieuwe versies (die nieuwe functies bevatten) en nieuwe releases (waarin kleine problemen zijn verholpen). Een GFI-onderhoudsovereenkomst is een kleine verzekeringspolis die u afsluit om de gegevens en/of infrastructuur van uw bedrijf te beschermen.

3. Bescherming van uw investeringen en activa: Weet dat uw systemen actueel zijn

De beste manier om uw investering optimaal te benutten, is door ervoor te zorgen dat uw onderhoudsovereenkomst actueel is. Dit is de voordeligste manier om ervoor te zorgen dat uw softwareproduct up-to-date is. De productsuite van GFI wordt voortdurend bijgewerkt om continu veranderende veiligheidsdreigingen aan te pakken en altijd optimaal te blijven werken in de omgeving waarin de suite wordt gebruikt. Met onderhoud beschermt u niet alleen uw investering, maar ook uw netwerk en organisatie. Uw problemen worden op vakkundige wijze verholpen. Wij hebben het product ontworpen en onderhouden het: laat ons ook uw verzekeringspolis voor een veiligere en beter beschermde IT-infrastructuur zijn.

4. Zorgen over de naleving van regels

Naleving van regels en integriteit van systemen vormen een goede stimulans om ervoor te zorgen dat uw software goed wordt onderhouden. Sarbanes Oxley, PCI DSS, eDiscovery en talloze andere wetten en voorschriften zijn een toenemende reden van zorg voor het management en systeembeheerders. U moet kunnen aantonen dat uw systemen veilig zijn, dat de integriteit van uw gegevens niet is aangetast en dat u redundantiemaatregelen hebt genomen.

Zonder onderhoudsovereenkomst neemt het risico dat uw systemen mogelijk niet over de nieuwste patches of beveiligingsupdates beschikken sterk toe. Hierdoor wordt ook het risico groter dat tijdens een audit fouten in het netwerk worden ontdekt die gemakkelijk voorkomen hadden kunnen worden met regelmatige software-updates. Deze kunnen relatief eenvoudig worden uitgevoerd als u over een onderhoudsprogramma beschikt.

De kosten voor een mislukte audit of een veiligheidsschending zijn vele malen hoger dan de kosten voor een jaar onderhoud. Die gedachte alleen al moet de investering in een onderhoudsprogramma rechtvaardigen.